Aprilia RSV4 1100
Rozwiercony silnik osiąga 214 KM przy masie zatankowanego motocykla… 199 kg! Nowe RSV4 mimo większej pojemności jest o 5 kg lżejsze dzięki zastosowaniu karbonu. Oszczędzić masę pozwala także tytanowy układ wydechowy Akrapovic (w standardzie).
Barton Cafe Racer
Niezwykle minimalistyczny, jednak przełamany delikatną nutą nowoczesności. Nie da się przejść koło niego obojętnie! Ta maszyna to gratka dla osób, w sercach których panuje oldschoolowy klimat. Dostępne są trzy klasyczne warianty kolorystyczne – niezwykła czerwień, szlachetna biel i stonowany grafit. Każdy z nich został uzupełniony zdobieniami, nawiązującymi do sportowego dorobku motocykli typu Cafe Racer. Całe szczęście komfort prowadzenia jest zupełnie inny niż w dawnych motocyklach. Niskie spalanie i wygodna sylwetka, którą można przyjąć za kierownicą sprawiają, że nowy koń w stajni Bartona jest świetnym towarzyszem codziennych podróży po korkach aglomeracji miejskiej.
BMW S 1000 RR
Bawarczycy nie oszczędzali. Całość elektronicznych wspomagaczy oparta jest o 6-osiową jednostkę IMU. Standardowo otrzymujemy Cornering ABS , kontrolę trakcji opartą o powyższą jednostkę IMU i system zapobiegający wheelie. W standardzie także cztery zmienne tryby – RAIND, ROAD, DYNAMIC i RACE. Będzie można dokupić tryb RACE PRO pozwalający na dokładne ustawienie preferencji przez użytkownika (nie tylko sposób ingerencji kontroli trakcji, ale także np. siłę hamowania silnikiem). Pół-aktywne zawieszenie DDC to także opcja.
BMW R 1250 GS
Zmienne fazy rozrządu lub technologia ShiftCam. Zresztą, większość nowości dotyczy właśnie jednostki napędowej. Więcej i mocniej to klucz do nowej jednostki napędowej. Jej pojemność wzrosła do 1254 ccm, a dzięki zastosowaniu systemu zmiennych faz rozrządu moc do 134 KM, a moment obrotowy do ponad 140 Nm.
BMW R 1250 GS Adventure
Nowy R 1250 GS Adventure przejmuje technologię z R 1250 GS. Oznacza to, że w jednostce napędowej znajdziemy zmienne fazy rozrządu, 136 KM i pojemność 1254 ccm. Mamy także kolorowy, 6,5-calowy wyświetlacz TFT, zmienne tryby jazdy, kontrolę trakcji opartą o IMU i ABS Pro pozwalający na hamowanie w zakrętach.
BMW R 1250 R
R-ka to oczywiście naked bike w klasycznym stylu, ale nie da się ukryć, że jest on ochoczo używany przez turystów. Nieco więcej właściwości turystycznych oferuje posiadający owiewkę model RS. Oczywiście w odróżnieniu od RT-a czy dużych GS-ów, obydwa powyższe posiadają tradycyjne zawieszenie z przodu. Czyli widelec upside down. Opcjonalnie można pozwolić sobie na pół-aktywne zawieszenie Dynamic ESA.
BMW R 1250 RS
Jak wszystkie modele z rodziny „R” na 2019 rok, korzysta z nowej jednostki napędowej wykorzystującej zmienne fazy rozrządu. Zestrojenie 136-konnej jednostki napędowej o pojemności powoli zbliżającej się do 1300 ccm zakłada wykorzystanie modelu – szybkiej turystyki.
BMW F 850 GS Adventure
R 1250 GS Adventure, jednak z nieco bardziej offroadowym wydźwiękiem. F 850 w tej wersji obok większego, 23-litrowego zbiornika paliwa, otrzymało w standardzie chociażby zawieszenie o większym soku (230 mm przód / 215 mm tył), handguardy, szerokie podnóżki do jazdy w terenie, regulowane dźwignie zmiany biegów i hamulca nożnego, ale także gmole, płytę pod silnik i stalowe mocowania bagażu. Wyższa jest także przednia szyba.
Ducati Panigale V4R 2019
998 ccm, 217 KM, 112 Nm, 193 kg na mokro i odcięcie przy 16,500 obr. / minutę.Dzięki akcesoryjnemu układowi wydechowemu Akrapovic moc wzrośnie do szalonych 231 KM! Panigale V4R jest modelem homologacyjnym do serii WSBK. Stąd mniejszapojemność niżeli w modelu V4 i V4S, ale także wyższa moc.
Ducati Multistrada 950 / 950 S
Multistrada 950 w bazowej wersji otrzymuje Cornering ABS, zmienne tryby jazdy, kontrolę trakcji, automatyczne kierunkowskazy i system VHC automatycznie blokujący tylny hamulec podczas postoju pod górę, oczywiście hamulec automatycznie także zostaje zwolniony podczas startu.
Ducati Hypermotard 950 / 950 SP
Hypermotard 950 Centrum dowodzenia to duży wyświetlacz TFT znany z innych modeli włoskiej marki. W standardzie znajdziemy także pełen pakiet elektorniczny, w tym zmienne tryby jazdy, zmienne tryby pracy kontroli trakcji opartej o IMU, ABS pozwalający na hamowanie w zakrętach oraz wheelie control. LED-owe oświetlenie i radialne pompy sprzęgła i hamulca to także standard. Wersja SP posiada w także quickshifter góra / dół.
Ducati Diavel 1260 / 1260 S 2019
Jak wskazuje liczba w nazwie, nowy Diavel otrzymał jednostkę napędową Testastrerra DVT o pojemności 1262 ccm i mocy 157 KM. To ten sam silnik, który znajdziemy chociażby w dużej Multistradzie. Diavel od samego początku był interpretacją cruisera, motocyklem pomiędzy miejskim streetfighterem, a bulwarówką. Teraz (w obecności XDiavela), nowy Diavel idzie w stronę jeszcze bliższą streetfighterom.
Harley-Davidson FXDR 114 2019
FXDR 114 to bezkompromisowy cruiser o dużej mocy wyznaczający nowe standardy osiągów w rodzinie Harley-Davidson. Posiada potężny silnik Milwaukee-Eight® o pojemności 1868 cm3 i wiele elementów z aluminium oraz materiałów kompozytowych zmniejszających masę, w tym nowy aluminiowy wahacz, aluminiową ramę pomocniczą, lekkie koła i kompozytowe błotniki. Wszystko to przekłada się na jeszcze lepsze prowadzenie i osiągi.
Honda CBR1000RR / 1000SP 2019
Obie maszyny wyposażone były w 5-osiową inercyjną jednostkę pomiarową Bosch (IMU) współpracującą z ECU i w połączeniu z nowym systemem elektronicznie sterowanej przepustnicy (TBW), a do tego dodać należy hondowski 9-poziomowy system kontroli momentu obrotowego (HSTC) oraz system ABS. System wyboru trybu jazdy oferował interfejs do regulacji mocy silnika, stopnia hamowania silnikiem i poziomów działania HSTC.
Honda CB650R 2019
Co ciekawego w nowej CB650R 2019? Nowa Honda CB650R jest niemal wiernym odbiciem CB1000R, ze zredukowanymi liniami zaprojektowanymi tak, by maksymalnie wyeksponować motocyklową technikę – jest to maszyna w dosłownym sensie tego słowa. Super-kompaktowa, trapezowa forma mocno eksponuje maszynowe detale, a czterocylindrowy silnik z zaczernionymi pokrywami rozrządu i wału, jest optycznie centralnym elementem pojazdu.
Honda CBR650R 2019
Nowy motocykl udało się odchudzić o 6 kilogramów w stosunku do CBR650F dzięki przekonstruowaniu ramy, zbiornika paliwa i podnóżków. Widelec Showa SFF o średnicy goleni 41 mm, radialnie mocowane zaciski czterotłoczkowe i pływające tarcze są nowością w stosunku do CB650F. Przeprojektowano także obręcze kół.
Honda CB500R 2019
Mimo tego, że silnik utrzymuje moc 47,6 KM (35 kW), czyli maksymalną dla posiadaczy praw jazdy A2, zapewnia on o 4% więcej mocy i momentu obrotowego w zakresie obrotów silnika od 3000 do 7000 obr/min, a to dzięki zmianom w układzie dolotowym, wydechowym i w układzie rozrządu. Motocykl wyposażony jest także w sprzęgło antyhoppingowe.
Honda CB500X 2019
Motocykl bez żadnych regulacji zmienia się z krótkodystansowego środka transportu w weekendowego tourera. Duże skoki zawieszeń ułatwiają poruszanie się po nieutwardzonych nawierzchniach, szeroka kierownica zapewnia bezproblemowe panowanie nad motocyklem, a pionowa pozycja jazdy zapewnia zarówno wygodę, jak i szerokie pole widzenia kierowcy. Innymi słowy, CB500X jest wszechstronny pod każdym względem.
Honda CB500F 2019
ompaktowe wymiary motocykla sprawiają, że jest on łatwy do opanowania, do jazdy i jej doskonalenia, a rozsądne koszty eksploatacji czynią go świetnym środkiem codziennej komunikacji. Jednocześnie jest to prawdziwa fabryka przyjemności dla tych, którzy szukają weekendowej rozrywki, niezależnie, czy przesiadają się z motocykla klasy 125, czy też ze znacznie większego jednośladu.
KTM 790 Adventure R 2019
Wersja „R” różni się przede wszystkim zastosowaniem. Dostajemy wszystko co powyżej, ale w bardziej hardcore’owym wydaniu. 790 Adventure R to przede wszystkim wyczynowe zawieszenie WP XPLOR o skoku 240 mm przód / tył i pełnej regulacji. To wysoko zawieszony błotnik i niska szyba. To dodatkowy tryb jazdy RALLY oraz możliwość ustawienia ABS w tryb offroadowy (nadal działa z przodu i jest rozłączony z tyłu).
KTM 790 Adventure 2019
Podstawowa wersja ma sporo do zaoferowania. Dwucylindrowa, rzędowa jednostka napędowa z modelu 790 Duke straciła około 10 KM względem protoplasty, na rzecz delikatniejszego oddawania mocy i bardziej turystycznej charakterystyki. Motocykl z paliwem waży ok. 203 kg, więc przyzwoicie. 20-litrowy zbiornik powinien pozwolić na zasięgi rzędu 400 km.
Yamaha YZF-R3 2019
Co nowego w R3? Przede wszystkim świetny wygląd. Nowa czasza, zbiornik paliwa, lampy, duży, centralny wlot powietrza. Jak wspomniałem wyżej – skojarzenia z R6 i R1 jak najbardziej na miejscu. R3 otrzymała także LED-owe oświetlenie i nowoczesny wyświetlacz LCD. Jednostka napędowa jest przygotowana do zgodności z normą Euro 5, która wchodzi w życie w 2020 roku. Motocykl będzie dostępny w trzech malowaniach, w tym w nowym czarno-białym.
Yamaha NIKEN GT 2019
GT zostało wyposażone w wyższą szybę, podgrzewane manetki, gniazda 12V, dwa boczne kufry oraz mocowaniepod topcase. Do tego wygodniejsze siedzisko dla kierowcy i pasażera. W standardzie już wcześniej był tempomat.
Yamaha Tenere 700 2019
Jednostkę napędową umieszczono w zupełnie nowej, stalowej ramie. Zawieszenie USD z przodu posiada 210 mm skoku i pełną regulację (z wstępnych informacji). Z tyłu amortyzator posiada 200 mm skoku i regulację wstępnego napięcia sprężyny. Koła posiadają stricte offroadowy rozmiar: 21 cali z przodu, 18 cali z tyłu.